>> Sepp de Wolvenvriend vanaf 14 maart op DVD & VOD <<unnamed

Wolvenvrienden opgelet! Vanaf 14 maart verschijnt het betoverende wintersprookje Sepp de Wolvenvriend op DVD & VOD. De film, van Oscar-winnend regisseur Xavier Koller, is gebaseerd op het meest beroemde klassieke Zwitserse kinderboek na Heidi: Schellen Ursli. De DVD wordt uitgebracht door Just4Kids. Bekijk hier de trailer.
peelduur: 104 minuten Taal: Nederlands gesproken Beeldformaat: 16:9 Audio: Dolby Digital 5.1 Kijkwijzer: AL CAP € 10,99 VERPAKKING 1 DVD Amaray slipcase

>> LEGO FRIENDS – Seizoen 3 <<unnamed-1

Warner Bros. Home Entertainment brengt op 5 april het derde seizoen van de fantasierijke serie LEGO Friends uit op DVD. Met het derde seizoen van LEGO Friends kun je meegaan op de avonturen van de vijf vriendinnen Mia, Emma, Stephanie, Andrea en Olivia in Heartlake City. Verzamel je eigen vriendinnen en mis niets van de gloednieuwe LEGO Friends volume 3, vanaf 5 april op DVD.

>>  BELNATUR Secret Mask & Night Cream, de slimme 3-in-1 formule voor de rijpere huid <<unnamed-2

Multitasking beautyproducten zijn een trend in onze huidige maatschappij, waarbij we het allemaal steeds drukker krijgen. Actueel inspelend op deze trend én behoefte van de consument introduceert BELNATUR binnen de SECRET-LIJN haar nieuwe Mask &amp; Night Cream. Deze unieke formule kan op maar liefst drie verschillende manieren effectief worden ingezet bij het herstellen, intensief hydrateren én verbeteren van de rijpere huid! Vanaf een leeftijd van ca. 45 jaar versnelt het proces van huidveroudering bij zowel vrouwen als mannen. Bij vrouwen heeft de daling van het oestrogeengehalte een vaak onvermijdelijk effect op het huidoppervlak en de diepere huidlagen. Kraaienpootjes worden steeds meer zichtbaar en ook verschijnen er meer rimpels op het voorhoofd en rondom de mond. De contouren van het gezicht verliezen aan stevigheid en vertonen de eerste tekenen van verslapping. Ook donkere pigmentvlekjes nemen toe in het gezicht, de hals, op het decolleté maar ook op de schouders en de rug van de handen. De huid wordt dunner, doffer, matter, valer, droger en onregelmatiger qua teint. BELNATUR SECRET Mask & Night Cream €46,80/75 ml.

>> Bertazzoni tipt: zo wordt de keuken het hart van je huis <<unnamed-3

Hoe kouder het buiten wordt, hoe liever we lekker thuis cocoonen. Al netflixend op de bank of met geliefden om de keukentafel, terwijl de geur van verse pasta de ruimte vult. Thuisblijven wordt nog fijner in een gezellige en stijlvolle omgeving. Daarom is de winter hét seizoen om je interieur en keuken extra mooi in te richten. Bijvoorbeeld met een elegant fornuis van het Italiaanse familiebedrijf Bertazzoni. www.bertazzoni.com

>> CAST JUST LIKE ME! TE ZIEN TIJDENS TINI’S “GET ME STARTED” SOLO TOURNEE OP 3 MEI IN PALEIS 12 TE BRUSSEL <<unnamed-4

Op 3 mei 2017 treedt niet alleen Martina ‘TINI’ Stoessel met haar “Get Me Started” solo tournee op in Paleis 12 (Brussels Expo), maar krijgen fans ook een spetterend optreden te zien van JUST LIKE ME!
De cast van de populaire Disney Channel serie verzorgt namelijk het voorprogramma van de wereldster met hun nieuwe én oude hits. Hoe JUST LIKE ME! sterren
Sander Hanna (Max), Femke Meines (Liz), Ridder van Kooten (Finn), Shalisa van der Laan (Nina), Jefferson Yaw Frempong-Manson (Tommy) en Birgit Swinnen (Zoë) dit te horen kregen, zie je hier.

>> adembenemende BBC-natuurdocumentairePlanet Earth II <<

In de 6-delige serie reis je mee naar de meest prachtige en extreme plekken ter wereld en sta je oog in oog met de dieren die er leven. De documentaire wordt gepresenteerd door Sir David Attenborough en is voorzien van muziek gecomponeerd door Hans Zimmer. Beleef de aarde zoals je deze nog nooit eerder hebt gezien. Planet Earth II verschijnt op 14 maart op Blu-ray en DVD. Bekijk hieronder een clip

One comment