>> Knaloranje wereldstekker voor je smartphone <<

Wat slim, een knaloranje reisstekker en USB oplader in één. De nieuwe wereldstekker van Grixx zie je niet gauw over het hoofd, zeker niet bij het verlaten van je hotelkamer. Hiermee kun je wereldwijd je föhn gebruiken en je smartphone opladen. De reisstekker is nauwelijks groter dan een normale oplader en kan dankzij het slimme ontwerp in meer dan 150 landen worden gebruikt. Grixx Wereldstekker met 2x USB is verkrijgbaar bij de elektronica speciaalzaak en -webshop. Consumentenadviesprijs € 39,99. Ga voor meer informatie naar www.grixx-optimum.eu.

>> JOZEMIEK PRESENTEERT NIEUWE BEACH COLLECTIE MET DE POPULAIRE ROUNDIES <<

Ontwerpster Jozemiek presenteert de nieuwe beach collectie met roundies (ronde strandlakens) en hamamdoeken in nieuwe designs. De roundies zijn geweldige strandlakens voor een zomerse dag aan het strand, een heerlijke picknick in het park of om mee te nemen naar een festival. Dat wordt genieten deze zomer! 100% fairtrade, biologisch katoen
De roundies zijn gemaakt van extra dik biologisch katoen, waardoor ze heerlijk zacht en absorberend zijn. Met een doorsnede van 150 cm en mooi afgewerkt met kwastjes mag je deze zomer absoluut gezien worden met deze musthave. Het zijn de perfecte strandlakens voor een zomerse dag in het zwembad, op het water in de boot, aan het strand of gewoon in de achtertuin. De roundies in effe kleuren zijn 2-zijdig geweven en verkrijgbaar in de kleuren: Silver-Grey, Sky-Blue, Powder Pink en Charcoal. Daarnaast zijn er ook varianten met stoere zwart-wit prints verkrijgbaar. De verkoopprijs bedraagt € 79,95

>> Let’s have some fun girls! & Keep cool <<

Zeeman zorgt voor een ultiem zomers gevoel met de nieuwste collectie. De meiden kunnen eindeloos combineren met één van de vrolijke T-shirts in roze, wit, grijs en lichtblauw. Voorzien van prints van eenhoorns, cactussen, ijsjes en regenbogen waardoor de zomer je direct tegemoet komt. De T-shirts met trendy patches van aardbeien en ijsjes zijn wel heel gaaf te combineren met de stoere, witte tuinbroek. Of draag ze op één van de denim shorts. Is de favoriete outfit samengesteld dan kan het springtouw tevoorschijn worden gehaald. It’s time to have some fun girls!
De jongens gaan op avontuur in een stoere en comfortabele outfit. Lekker ravotten en eindelijk weer buitenspelen. De T-shirts met coole tekstprints als ‘surf  dude’ en ‘keep cool’ worden gedragen op een short van joggingstof. Voor de frissere zomerdagen mag het coole baseball vest niet ontbreken. Voor nog meer speelplezier is het leukste buitenspeelgoed verkrijgbaar in de winkels van Zeeman. Echte avonturiers gaan op pad met een verrekijker en een insecten onderzoekset. Er ontbreekt nu helemaal niets meer om er een geweldige zomer van te maken! www.zeeman.com

>> Diabetes Fonds en Ekoplaza openen de ogen voor suiker <<

Diabetes Fonds en Ekoplaza openen de ogen voor suiker. Dit is hard nodig want 80% van de Nederlanders krijgen ongemerkt teveel suiker binnen, 1,5 tot 2 keer teveel. Suiker zit in veel producten verstopt en we worden continu verleid tot ongezonde keuzes met veel suiker. Om mensen bewust te maken van de hoge suikerinname (een Nederlander krijgt gemiddeld per dag 30 klontjes aan suikers binnen) starten vandaag de Lekker met minder suiker weken bij Ekoplaza in samenwerking met het Diabetes Fonds. Vijf weken duren de actieweken waarbij klanten tips, recepten en informatie krijgen in de Ekoplaza om zo een gezondere minder suiker keuze te maken. Suikerbewuste eye-openers. Ekoplaza en het Diabetes Fonds selecteerden samen speciale actieproducten met minder suiker. Deze producten bevatten geen toegevoegde suikers of minder toegevoegde suikers en daardoor minder calorieën dan vergelijkbare gangbare producten in andere supermarkten. Via de Lekker met Minder Suiker-nieuwsbrief krijgen mensen handige tips, interessante weetjes en heerlijke recepten met minder suiker. Iedereen kan zich gratis aanmelden voor de actieweken via de website www.lekkermetmindersuiker.nl.

>> Veilig K3 luisteren, zonder dat papa of mama er last van hebben <<

Trekz Titanium Mini: speciaal voor kinderen. Ouders van Nederland, wij schieten te hulp. Aftershokz ontwikkelde speciaal voor kinderen de Trekz Titanium Mini. Deze koptelefoon maakt, net als de andere modellen van Aftershokz, gebruik van botgeleiding om geluid door te geven en laat de oren onbedekt, zodat omgevingsgeluid nog prima te horen is. Ook als K3 op volume 11 staat. Zo kunnen je kinderen veilig muziek luisteren op straat en horen ze je ook nog als je ze toeroept dat die frituurpan HEET is.

>> Lampe Berger – Beachlook – Luchtzuiveraar <<

De Lampe Berger ziet eruit als een glazen sierfles met er bovenop een poreuze vuursteen met daaraan vast een dikke lont. Deze lont wordt in de speciale Lampe Berger vloeistof geplaatst, waarna de vuursteen wordt aangestoken. Als deze steen heet genoeg is (na ca. 2 minuten branden), blaas je de vlam uit. Door de warmte van de gepatenteerde brander verdampt de door de lont opgezogen vloeistof. De kern van de vuursteen wordt 200 graden, deze temperatuur zorgt ervoor dat de kwaliteit van het huisparfum behouden blijft. De hete gepatenteerde brander buitenkant wordt ongeveer 500ºC. De diffusie met katalyse elimineert de moleculen die verantwoordelijk voor ongewenste luchtjes. Zowel de modern, elegante vormgeving en de zee-achtige kleuren zorgen voor een frisse en stimulerende sfeer. Het model heeft een naturel en heldere look. De strakke dop in glanzend zilver accentueert dit. Verkoopadviesprijs: € 39,95. Lampe Berger zuivert al meer dan 100 jaar de lucht. Een beproefde en tot op heden ongeëvenaarde werkzaamheid. Informatie en verkoopadressen bij: www.lampeberger.nl

1. Ik ben geen fan van koptelefoons voor kinderen, al helemaal buiten niet. Kan nogal gevaarlijke situaties opleveren.. Die Lampe Berger huisparfum brander ziet er mooi uit!!! Die zou ik best willen neerzetten 😉