>> KIEKEBOX – DE LEUKSTE MANIER OM SPELEN EN LEREN TE COMBINEREN<<

Kiekebox stelt elke maand een box samen met activiteiten voor kinderen van 4-8 jaar rondom een specifiek thema. De box wordt samengesteld in samenwerking met een pedagoog en lerares.
Elk maand ontvang je een box met alle knutsel-, experiment- en spelmaterialen voor ongeveer zes projecten.
Daarmee laat je jouw kind de wereld ontdekken door middel van spelen, knutselen en experimenteren aan de hand van het instructieboekje. Het stimuleert de creativiteit bij kinderen. Het is niet alleen leuk maar bovendien ook leerzaam.
Kijk voor meer informatie op https://www.kiekebox.com/
Van Kiekebox mogen we een kortingscode aanbieden. Dit geeft 5 euro korting op de eenmalige proefbox/cadeaubox. Als u de box wilt bestellen gebruik dan de code “thuisleven”.

>> NIEUWE COLLECTIE BRUIDSMEISJES SIERADEN VAN KAYA LAAT ELK MINI-BRUIDJE STRALEN <<

Een bruiloft is niet alleen een belangrijke dag voor de bruid en bruidegom, ook de bruidsmeisjes staan deze dag volop in de belangstelling. Met een mooie jurk voelen ze zich een echte mini-bruid. De nieuwe collectie sieraden voor bruidsmeisjes van KAYA Sieraden maakt het helemaal af. Kijk voor meer informatie en de gehele collectie op www.kayasieraden.nl.

>> Eerste luxevinyl op rol: ‘Tempo’ <<

IVC Group uit Avelgem komt met een nieuwe innovatie op de vloermarkt. ‘Tempo’, het eerste luxevinyl op rol, combineert de voordelen van een vinyl rollenproduct met die van LVT: de vlotte en snelle installatie van de rol met de hoogwaardige en realistische looks van LVT.

>> Tailormade Pillow: duurste en meest persoonlijke hoofdkussen ter wereld <<

100% gepersonaliseerd kussen met gouden kussenhoes, enorme saffier en diamanten.
Slapen is nooit meer hetzelfde, dankzij Tailormade Pillow – Gold Edition. Het duurste hoofdkussen ooit gemaakt met een verkoopprijs van $ 56.995 is een wereldwijde unieke innovatie van Nederlandse bodem. Tailormade Pillow is een 100% op het individu ontworpen hoofdkussen en biedt een optimale ondersteuning voor álle ligposities. De Gold Edition is voorzien van een exclusieve handgemaakte kussensloop van 24 karaat gouden stof. Internationale media, zoals The Mirror, hebben de innovatie (die binnenkort officieel gepresenteerd wordt op de World Index Fair in Dubai) al opgemerkt. Meer informatie: http://www.tailormadepillow.com/

>> Cocktails, Muziek en Batiste? <<

>> het geheim van de blote vakantie <<

One comment