>> Primark opening Hilversum <<

Op dinsdag 13 juni aanstaande opent Primark in Hilversum de deuren van haar achttiende Nederlandse winkel. De winkelopening markeert tevens de heropening van het recent herontwikkelde winkelcentrum Hilvertshof. De nieuwe modehotspot van Primark heeft een winkeloppervlakte van ruim 3300 m², verspreid over 2 verdiepingen, waar de gehele collectie wordt aangeboden: dames-, heren-, kindermode en de uitgebreide Huis & Interieurcollectie. Het brede assortiment, van kleding voor de warme zomerdagen tot modieuze accessoires en kleurrijke badmode, vormt een inspiratie voor iedere modeliefhebber. Primark Hilversum is op de dag van de opening vanaf 10:00 uur geopend.

>>Biologische kleimaskers voor het gezicht en 100% natuurlijke huidoliën van avocado en zoete amandel <<

Het van oorsprong Franse bedrijf Lovea heeft als doel om gezonde, heerlijke ruikende en effectief werkende biologische producten te maken. Deze zijn geschikt voor een milde haar- en lichaamsverzorging van het hele gezin. Nieuw zijn twee biologische maskers voor het gezicht op basis van groene en roze klei en twee 100% natuurlijke huidoliën op basis van avocado en zoete amandel. De producten van Lovea Nature Hair & Bodycare worden op de Nederlandse markt gedistribueerd door Trade Sense B.V. uit Breda en worden onder andere verkocht bij de filialen van Etos en Holland & Barrett. Verkoopprijzen:
– Lovea Nature Green Clay Face Mask      € 5,99/75 ml.
– Lovea Nature Pink Clay Face Mask         € 5,99/75 ml.
– Lovea Nature Avocado Oil                     € 8,99/100ml.
– Lovea Nature Sweet  Almond Oil            € 5,99/100 ml. Voor meer informatie is er de website www.lovea.nl

Huidige cruisereizigers blijken ware ambassadeurs <<

Wie eenmaal een cruise heeft meegemaakt, brengt dat enthousiasme snel over op personen in haar of zijn directe omgeving. Voor zover er al minder positieve vooroordelen over cruisereizen bestonden, zijn die na de eerste cruisereis al direct verdwenen, zo blijkt uit een representatief onderzoek van bureau No Ties in opdracht van Cruise Travel, onderdeel van ANWB Reizen. Men waardeert de ruimte en rust aan boord en ook de mogelijkheid om comfortabel veel plekken in korte tijd te bezoeken, scoort hoog onder de reizigers. Hun verwachting veel ouderen aan boord aan te treffen en weinig vrijheid te hebben om steden te bezoeken, bleek onjuist. Als kritiekpunt kwam in het onderzoek ook het gebrek aan transparantie rondom de kosten naar voren. “Dat was voor ons de aanleiding om All In Cruises te gaan aanbieden”, zegt Eugène Westerink, Managing Director van Cruise Travel. “Dat is een compleet verzorgde cruisereis voor een heldere totaalprijs.” Meer informatie is te vinden op cruisetravel.nl/allincruises.

>> De Buurtcamping overbrugt kloven in Nederland
Na grote steden wordt nu ook in kleine gemeenten gekampeerd in eigen park <<

Deze zomer worden maar liefst 18 parken in Nederland omgetoverd tot Buurtcamping. In een tijd waarin veel wordt gesproken over de kloven in onze samenleving, biedt De Buurtcamping een eenvoudige oplossing: alle mensen die de buurt rijk is ontmoeten elkaar tijdens een ontspannen vakantie in eigen park. Je groet elkaar, helpt elkaar en leert zo gemakkelijk nieuwe mensen kennen. En dit jaar kamperen buren niet alleen in de grote steden, want ook bewoners van plaatsen als Haulerwijk, Nieuwegein en Kampen maken hun eigen Buurtcamping. Een kampeerplek voor elke buur
Éénderde van de kampeerplekken is voor betalende buren, éénderde is voor buren die als vrijwilliger meehelpen en éénderde voor buren die om financiële redenen niet op vakantie kunnen, zij kamperen met een fikse korting. Bij de reservering kunnen betalende campinggasten bijdragen aan de kampeerspullen of de kampeerplek van mensen met een minimum inkomen. Op www.debuurtcamping.nl vind je een overzicht van alle Buurtcampings en kun je je kampeerplek reserveren. In de meeste plaatsen vindt De Buurtcamping plaats in het eerste weekend van de schoolvakantie van de betreffende regio.

>>Noir Stockholm nu ook in Nederland verkrijgbaar <<

>> Shopping Special – Vaderdag <<