>> LEGO World Nederland <<

Het is alweer tijd voor de 17e editie van LEGO World Nederland. Het grootste LEGO spektakel ter wereld vindt plaats in Jaarbeurs Utrecht, van 18 tot en met 24 oktober. LEGO World is dan ook hét perfecte familie uitje tijdens de herfstvakantie! De toegangsprijs van dit gigantische LEGO evenement is 19,50 euro waarbij kinderen tot 2 jaar gratis mee naar binnen mogen.

>> Meest angstaanjagende editie Halloween Toverland van start <<

In Attractiepark Toverland gaat vandaag, op deze toepasselijke vrijdag de dertiende, het populaire Halloween-evenement van start. Met vijf scare zones, twee spookhuizen en een doolhof wordt dit de meest angstaanjagende editie tot nu toe. Maar liefst zeventig huiveringwekkende karakters staan te popelen om de bezoekers gedurende acht avonden in oktober de stuipen op het lijf te jagen. Zeventig angstaanjagende wezens maken Toverland tijdens Halloween onveilig. Sommige karakters zwerven rond door het park en kunnen overal plotseling opduiken. Speciaal voor bezoekers die geen stalen zenuwen hebben is er de Halloween Toverstaf. Bij het ontsteken van de Toverstaf is de redding nabij, want alle monsters zullen afdruipen. Halloween Toverland vindt plaats op 13, 14, 18, 19, 20, 21, 27 en 28 oktober. Voordat om 19.00 uur de werkelijke gruwel begint, worden de bezoekers vast opgewarmd tijdens Happy Halloween. Het attractiepark is tijdens het Halloween-evenement geopend tot 23.00 uur. Tickets zijn verkrijgbaar via de website van Toverland. Meer informatie over Halloween Toverland is hier te vinden.

>> Healthbox by Amber Albarda <<

Wat krijg je van ons?

Elke 2 maanden de beste Health-producten
✓ Samengesteld door bekende Health-experts
 Inhoud t.w.v. €130,- voor €34,95 per editie
✓ Gratis verzending
 Gratis entreekaart Better Health Event bij bestellen vòòr a.s. zondag 23:59!

>> Pannenkoekdag 60 gezonde recepten voor elk moment van de dag <<

Pannenkoeken eten is altijd een feest! Dat een pannenkoek niet alleen lekker maar ook gezond én lekker kan zijn, bewijzen Claudia Willekes en Geertje Tensen met Pannenkoekdag. Dit boek geeft je een nieuwe kijk op het bakken van pannenkoeken, gezond en voedzaam. Een familiekookboek met 60 heerlijke recepten verdeeld over de momenten van de dag. Maak ze als ontbijt, lunch of neem ze mee voor onderweg. De recepten zijn snel en makkelijk te maken. Zo kan het elke dag wel Pannenkoekdag zijn!

>> VOORLEZEN WORDT NÓG LEUKER MET DE NIEUWE VERHALEN BUIDELS VAN EERLIJK SPEELGOED <<

Voorlezen is niet alleen leuk, het is ook goed voor de ontwikkeling van kinderen. Het vergroot de woordenschat, maakt kinderen enthousiaster om te lezen en is bovendien een fijne manier om samen de dag af te sluiten. Met de nieuwe verhalen buidels van Eerlijk Speelgoed wordt samen lezen nog leuker. De verhalen buidels motiveren kinderen om actief mee te lezen en geven ouders, omdat ze soms niet weten waar te beginnen, houvast bij het voorlezen. Een verhalen buidel is een mooie katoenen tas, gevuld met een leuk boek en duurzame materialen om het verhaal te ondersteunen. Ze zijn geïnspireerd op de story sacks die vooral in kinderdagverblijven gebruikt worden, maar ook daarbuiten steeds populairder worden. “Met de verhalen buidels bied ik de lezer concrete hulp en ondersteuning door middel van een DIY-pakket. De basis van het verhaal is zo gelegd en met een beetje creativiteit van de ouders kan er op deze manier een mooi verhaal worden uitgebeeld”, vertelt Wendy Venema, eigenaresse van Eerlijk Speelgoed. Toen ze erachter kwam dat er in Nederland nog helemaal geen complete pakketten aangeboden worden voor particulieren, zag ze een gat in de markt

>> Andrélon doucheschuim, speciaal voor je lichaam! <<