>> NOUSS Concept Store presenteert nieuwe collectie woonaccessoires <<

Met de donkere wintermaanden op komst is het fijn om het binnen weer wat gezelliger te maken. Dit najaar komt NOUSS Concept Store met een vernieuwende en inspirerende collectie woonaccessoires. Stuk voor stuk producten die anders dan anders zijn en waarmee je je interieur eenvoudig een eigen look geeft. Natuur in huis, maar dan anders.
Cactussen zijn hip maar ook stekelig. Maar de mooie draadcactussen van Bluft kun je gerust vastpakken en staan ook nog eens ontzettend stylish in je interieur. Een driestronk van ijzerdraad op een mooi hardhouten blokje, verkrijgbaar in verschillende kleuren. Ook aan wie liever voor een plant gaat is gedacht. Echte monstera bladeren zijn natuurlijk al mooi, maar het gouden draadblad op een blokje van steigerhout is pas echt een blikvanger.

>> Camelbak Eddy Kids: de lekvrije drinkfles voor kinderen, nu verkrijgbaar in vrolijke dierengraphics <<

De drinkfles Camelbak Eddy Kids is speciaal ontwikkeld voor kinderen. De fles is 100% lekvrij en makkelijk te hanteren door kleine handjes. De siliconen drinktuit klik je eenvoudig omhoog en opent zich door er zachtjes op te bijten. Omdat de tuit is verbonden aan een rietje komt de vloeistof omhoog zodra je zuigt. Dat geeft veel drinkcomfort voor het kind. Als de fles omvalt is dat geen probleem, de vloeistof wordt door de drinktuit goed tegengehouden. Je kunt de drinkfles dus met een gerust hart overal mee naar toe nemen. Camelbak Eddy Kids is gemaakt van BPA-vrij Eastman Tritan kunststof en nu verkrijgbaar in leuke dierengraphics. Camelbak Eddy is verkrijgbaar bij outdoor- en kookwinkels, koffie- en theewinkels en apotheken. Consumentenadviesprijs 0,4L vanaf € 17. Kijk voor meer informatie op www.waterflessen.nl.

>> Zoomer familie breidt uit met robotpaard <<

Zoomer Pony is een slim en interactief paard. Ze kan verschillende trucjes leren en maakt echte paardengeluiden zoals hinniken en briesen. De symbolen in haar sprekende LED ogen laten zien waar ze behoefte aan heeft. De viervoeter zit boordevol sensoren en door vaker met haar te spelen wordt ze steeds slimmer. Kam haar manen, voer een appel, beloon met het suikerklontje, train en ontdek haar talenten. Zoomer Pony heeft vier verschillende functies, namelijk: voeren, trainen, belonen en verzorgen. Welke functie vind jij het leukst?

>> Gratis dubbele data en minuten voor Simyo Compleet-klanten <<

Sim Only provider Simyo introduceert vandaag Simyo Compleet. Daarmee krijgen Sim Only-klanten gratis dubbele data én belminuten als ze op hetzelfde adres vast internet van KPN hebben. Het enige dat een klant hoeft te doen is zelf Simyo Compleet aanzetten. Dit kan heel gemakkelijk in Mijn Simyo of de Mijn Simyo-app. Binnenkort zullen we alle Simyo-klanten die gebruik kunnen maken van Simyo Compleet hierover informeren. De nieuwe dienst werkt erg makkelijk; heeft een klant een belbundel van 100 belminuten, dan krijgt deze klant met Simyo Compleet nu 200 belminuten. En een internetbundel van bijvoorbeeld 1GB wordt verhoogd naar een inhoud van 2GB. Dit is helemaal gratis en klanten zitten nergens aan vast. Met Simyo bellen en internetten onze klanten via het betrouwbare mobiele netwerk van KPN. Simyo-klanten die thuis internet van KPN hebben, gebruiken het KPN-netwerk dus dubbel. Wij vinden dat je dan óók dubbele bundels verdient! En met Simyo Compleet maken we dat mogelijk. Simyo Compleet is ontstaan dankzij suggesties van Simyo klanten. Onze klanten komen veelvuldig met nieuwe ideeën om de service van Simyo nog verder te verbeteren. Daarom is het ook onze doelstelling om in 2017 een Net Promotor Score (NPS) van +50 te behalen. Sinds 2014 scoort Simyo al consequent de hoogste NPS-score van de telecommarkt. In de laatste meting van september 2017 is de NPS-score voor Simyo op +38 uitgekomen. “De klant staat bij ons elke dag centraal”, aldus Bart Versteijlen, general manager van Simyo. “We zijn dagelijks bezig met het nóg verder verbeteren en verduidelijken van onze service en diensten. Ik ben heel trots op ons kleine team dat we nu, in samenwerking met KPN, Simyo Compleet kunnen aanbieden. Met deze extra voordelen hopen we veel klanten blijer te maken.” Meer informatie over Simyo Compleet is terug te vinden op het blog van Simyo.

>> TRAILER ALERT: Marvel’s Black Panther (vanaf 14 februari in de bioscopen) <<

>> Shopping Special – Black & White <<