Persberichten Blog #82

>> SCARFZ: DE GROOTSTE COLLECTIE SJAALS ONLINE <<

Een gevarieerd, origineel en compleet aanbod, dat is dé reden waarom webwinkel Scarfz zo populair is in de Nederlandse en Belgische markt voor modeaccessoires. In het aanbod staan kwalitatieve en fashionable sjaals tegen scherpe prijzen centraal. Larissa: “Bij ons vind je spullen die ik persoonlijk bij diverse internationale leveranciers heb geselecteerd op basis van de laatste trends, kleuren en stoffen. De positieve reacties van onze klanten geven aan dat we een sterke collectie hebben die aansluit bij hun wensen”. Larissa vindt het leuk om op zoek te gaan naar sjaals die nergens anders in Nederland of België verkrijgbaar zijn. “Zodra ik iemand op straat zie met een van de sjaals, maak ik een klein vreugdedansje wetende dat deze bij Scarfz vandaan komt!” Naast sjaals voor dames kun je in de shop ook terecht voor herensjaals. Waar een man vroeger nooit accessoires zou dragen, is het dragen van sjaal voor heren nu juist heel stijlvol. Steeds vaker wordt een sjaal gedragen om je look compleet te maken. Dus niet meer alleen als praktisch gebruiksvoorwerp, maar als een fashionable verlengde van je outfit!

>> Tijd voor beweging (met Daniël) <<

>> ‘Buurman & Buurman Bouwen een Huis’ vanaf 15 november in de bioscoop <<

Buurman & Buurman zijn terug met nieuwe avonturen. In ‘Buurman & Buurman Bouwen een Huis’ bedenken de populaire buurmannen nieuwe briljante oplossingen voor de alledaagse problemen waar zij tegen aanlopen. De twee klunzige vrienden proberen een nieuwe grasmaaier aan de praat te krijgen en een mol te verjagen uit de tuin. En wie anders dan de Buurmannen kunnen een nieuwe keuken aanleggen en daarbij de badkamer volledig in puin leggen? Buurman & Buurman helpen elkaar door dik en dun en krijgen uiteindelijk alles voor elkaar. A Je To! Vanaf 15 november schitteren de doe-het-zelf vrienden met gloednieuwe avonturen in: ‘Buurman & Buurman Bouwen een Huis’

>> Zes apparaten tegelijk opladen, waarvan één supersnel <<

We maken het allemaal weleens mee dat alle opladers in huis bezet zijn met smartphones, tablets en andere USB-apparaten. Dat is vanaf nu niet meer nodig, want Grixx introduceert de 6-Port USB Desktop Charger, een oplader die zes apparaten tegelijkertijd kan opladen. En voor degene die erg veel haast heeft bevat de oplader een Quick Charge 2.0 poort die je device tot 75% sneller oplaadt dan een conventionele oplader. Zo zijn alle gadgets in een mum van tijd weer van energie voorzien. De Grixx 6-Port USB Desktop Charger is verkrijgbaar bij de elektronica speciaalzaak en -webshop.  Consumentenadviesprijs € 29,99. Ga voor meer informatie naar www.grixx-optimum.eu.

>> COCO <<

Miguel droomt ervan om een succesvol muzikant te worden. Ondanks dat muziek al generaties lang uit zijn familie wordt verbannen, is het Miguel’s grootste droom om net zo groot te worden als zijn idool, Ernesto de la Cruz. Wanhopig om zijn talent te bewijzen, belandt Miguel op mysterieuze wijze in een prachtige en kleurrijke wereld. Onderweg ontmoet hij de charmante oplichter Hector en samen gaan ze op een buitengewone reis om het echte verhaal achter Miguel’s familiegeschiedenis te ontdekken. Geregisseerd door Lee Unkrich (Toy Story 3), mede geregisseerd door Adrian Molina (story artist Monsters University) en geproduceerd door Darla K. Anderson (Toy Story 3). RELEASE DATUM
Disney•Pixar’s COCO draait vanaf 29 november 2017 in de Nederlandse bioscopen.